czwartek, 7 czerwca 2012

rozdział 49.


*oczami Justina*

Godzina 10 to czas ćwiczeń. Super. Był piątek... Nie zastanawiałem się co przyniesie następny tydzień.
Zadzwoniłem do Scooter zapytać kiedy poznam tą dziewczynę co wygrała konkurs.

- Myślę, że w poniedziałek. - odpowiedział.
- Spoko. To ja biorę się za kolejne ćwiczenia. - odpowiedziałem i się rozłączyłem.

W poniedziałek? Może to będzie ta, co mam ją schowaną w portfelu? Marzyłem o tym. Bardzo chciałem, aby to była ona, nikt inny. Wszystko co robiłem to dla niej.


*oczami Scooter*

- To jak piszemy do niej? - zapytałem Carin.
- Napiszmy jak u nas będzie wieczór, wtedy też jej wszystko wyjaśnimi i w ogóle. - odpowiedziała.
- Okay.

Już się nie mogłem doczekać, aż napiszę do jednej z dziewczyn o tym, że wygrała. Chciałbym widzieć jej reakcje.


*oczami Carin*

Scooter nie mógł się doczekać kiedy to wkońcu napiszę. Postanowiliśmy, że napiszemy to równo o godzinie 24, czyli u niej około godziny 18.
Scooter zabrał się do pisania, a ja się przyglądałam.

Uprzejmie informuje, że wygrałaś konkurs "Wygraj tydzień w Kanadzie z Justinem!". Serdecznie gratuluje i proszę o kontakt.
                           Scooter Braun.

- Scooter! Tylko tyle? Podaj jakieś informację. - powiedziałam.
- Nie bój się kochanie. Skontaktuje się. Napiszę na twitterze. - odpowiedział Scooter.
- Ty to zawsze jesteś taki pewny? - zapytałam.
- Odkąd Ciebie poznałem to zawsze. - odpowiedział i pocałował.

Kochałam go bardzo mocno. Mam nadzieję, że ona przyniesie Justinowi szczęście tak jak ja Scooterowi.


*moimi oczami*

To już dziś okaże się czy wygrałam. Pewne nie, bo ja nigdy nic nie wygrałam. Sorry, wygrałam. Płytę - Never Say Never The Remixes. No, ale płyta to nie to samo co spotkać się z Justinem. Byłam tak podekscytowana, że o niczym innym nie myślałam. Czekałam cały czas na wiadomość od Scootera, ale właściwie to po co skoro nie wiem czy wygram, albo wygram? Głupie to, ale czekałam ja głupia cały dzień... Około godziny 18 zawołałam mamę, bo nie chciało mi się tak samej już siedzieć. Mama wzieła mój telefon i zaczeła nagrywać głupoty, które robiłyśmy. Z nudów zalogowałam się na pocztę i zauważyłam wiadomość z dziwnym mailem i tematem "konkurs".

- Mamo, mamo! Może chodzi o ten konkurs? - zapytałam.
- Co mnie pytasz? Otwórz wiadomość. odpowiedziała.

Otworzyłam wiadomość :

Uprzejmie informuje, że wygrałaś konkurs "Wygraj tydzień w Kanadzie z Justinem!". Serdecznie gratuluje i proszę o kontakt.
                           Scooter Bruan.

- MAMO! CZY TY WIDZISZ TO CO JA, BO JA NIE MOGĘ W TO UWIERZYĆ. PRZECIEŻ TO NIEMOŻLIWE, ROZUMIESZ? JAK TO? NO JAK TO SIĘ STAŁO? PRZECIEŻ... NIE NO. ON SOBIE W KULKI LECI. WIESZ JAK SIĘ CIESZĘ. O MÓJ BOŻE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! - krzyknęłam.

Mama wszystko nagrywała.

- Skontaktuj się ze Scooterem! - powiedziała.

Miałam łzy w oczach. Od razu napisałam do Scootera na twitterze.

- Scooter, ty chyba sobie żartujesz? - napisałam.

Nie odpisywał długi czas.

- Boże jaka ja głupia. Przecież on śpi. - powiedziałam i wybuchłam śmiechem razem z mamą. - Musimy poczekać do jutra.

Najgorsze w tym wszystkim było to, że trzeba było czekać do JUTRA. No, ale musiałam wytrzymać. Do wieczora chodziłam taka szczęśliwa. Martwiłam się jedynie o koszty.

- Mamo, co my zrobimy ja trzeba będzie zapłacić za to wszystko? - zapytałam.
- To jest konkurs, więc oni za to wszystko płacą. - odpowiedziała. - Nie martw się. Jutro pewnie Scooter wszystko Ci napiszę.

Jutro. Musiałam czekać.


sorry za błędy.

8 komentarzy:

  1. szczęściara!! chciałabym, żeby Team Bieber zorganizował taki konkurs, ale nie jak zawsze. USA, KANADA, USA, KANADA. chciałabym, żeby objęło to cały świat. a co do rozdziału, to jest świetny!! ;) @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste to opowiadanie!!! Czekam na następne roździay:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa! świetnie! świetnie! gdyby takie konkursy tzn. konkurs chociaż raz był na serio zorganizowany normalnie aż popłakałabym się.
    .iwaa

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta notka, tyle emocji. Czekam na następną notke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na nn!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń