piątek, 18 maja 2012

rozdział 34.



Przyjechała mama. Przywiozła mi laptopa. Poprosiłam Justynę, aby usiadła obok mnie i włączyła laptopa żeby napisać do Scootera o moim głupim wyczynie.
Scooter był online. Dyktowałam wszystko Justynie co ma pisać.
- Scooter, mam dla Ciebie złą wiadomość. Jest ona między innymi związana z Justinem.
- No zobaczymy co odpiszę. - powiedziałam.
- No zapewne się zmartwi. - odpowiedziała Justyna.

W  między czasie, gdy rozmawiałam z mamą, Scooter odpisał :
- Co? Zrobiłaś sobie coś? Nie... To nie możliwe.
Trochę to dziwnie brzmiało, no bo on mnie w ogóle nie zna, a z drugiej strony to bardzo miło z jego strony.
- Z własnej głupoty jestem w szpitalu. - odpisałam.
Scooter teraz odpisywał cały czas.
- W szpitalu!? Jak to!? Coś Ty zrobiła!?
- Tylko się zaczełam ciąć. To nic takiego.
- Nic takiego? Przecież ja nie wiem co mam teraz robić. - odpisał.
- Nic nie rób. Po prostu zostaw to dla siebie. Ważniejsze jest życie Justina niż moje. On teraz jest na pierwszym planie nie ja. Przecież w ogóle mnie nie znasz. - odpisałam.
- No tak, ale będziesz niedługo częścią naszej rodziny. - odpisał.
- Ale, że jak? Haha, chyba sobie żartujesz. Ja? Weź mnie nie dobijaj. - odpisałam.
- Nie będziesz się tego spodziewała.

Justyna siedziała jak wryta przed laptopem. Nawet nie chciałam, żeby mu odpisywała.
Tak ciekawe jak. Ja będę niedługo częścią ich rodziny. Hahahahahahahahahahaahahahaha, next joke please.

Ale z drugiej srony było by fajnie. Są wady i zalety.

WADY : Jedno wielkie hejt, paparazzi, sodówka w głowie, ciągłe wypytywanie, brak życia prywatnego, itp.
ZALETY : Poznanie wiele nowych osób, spełnienie marzeń, odwiedzenie ciekawych miejsc, galę... itp.

Ach, już myślałam jak mogłoby to być...
Ja i Justin...
Forever and never.

2 komentarze:

  1. wielka szczęśliwa rodzinka. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie się tego doczekałam :) bo już tak mnie ciekawość zżerała !! ale świetne, kompletnie się tego nie spodziewałam <3 cudowne, już nie mogę się doczekać następnych rozdziałów ... pisz pisz <3 ale mnie ciekawi (BIEBS_MY_LOVE)

    OdpowiedzUsuń