piątek, 4 maja 2012

rozdział 26.

- Premiera singla już niebawem. Natomiast płyty jeszcze nie wiemy. - odpisał Scooter.
- Super! - pomyślałam.

Dalej nie mogłam w to uwierzyć, ale z drugiej strony to tajemnica. Nikt nie wiem o co chodzi dokładnie z Justinem. Dlaczego Scooter wybrał mnie?

Nagle przypomniałam sobie, że Scooter nie odpisał mi na moją wiadomość z przed 2 dni, w której napisałam czy Justin wie o tym wszystkim, że on do mnie to wszystko pisze.
Postanowiłam napisać jeszcze raz.

- Nie. - odpisał Scooter.

Może to dobrze, a może źle? Sama nie wiem.


                                                                                           


 Minął dzień.
Scooter nic nie pisał. Może dlatego, że powiedział to wszystko Justinowi o tym, że pisze to do mnie i Justin powiedział żeby do mnie nic nie pisał lub coś innego? Albo Scooter sam stwierdził, że nie warto tego już pisać? Nie wiem, ale zobaczyłam, że Scooter napisał:

- Justin... jeździ na wóźku.

COOOO!? OOOOO, NIE!! JAK TO JEŹDZI NA WÓZKU!?
Chyba go coś zgieło! W sensie, że Scootera, że tak mi napisał. Przecież on będzie chodził. Nie może się poddać. On musi to wszystko zrobić dla nas. Bez niego to stracone życie!


4 komentarze:

  1. Superrr <3333 . i smutnoo ;cc.
    Czekam na następnee księżniczko. XD <3333.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Bardzo mi się podoba czekam na dalszy ciąg...

    OdpowiedzUsuń
  3. to wciąga, potrafisz bardzo dobrze pisać. :*
    .iwaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Do spoko, spoko. Coraz więcej łapie. :)
    ~~@TheBiebsSwag1
    PS.: Zapraszam do siebie http://cuzthisismydestiny.blog.onet.pl/ i licze na rewanż. Wiem, że onet muli jednak mam nadzieję, że skomentujesz:)

    OdpowiedzUsuń