piątek, 4 maja 2012

rozdział 25.

- Przepraszam, że nic nie pisałem wczoraj, ale byłem zajęty. - napisał Scooter.
- Rozmawiałem z lekarzem. Powiedział, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Teraz tylko czeka go długa rehabilitacja, o ile będzie to możliwe.

Ale przecież wszystko jest możliwe! ON BĘDZIE CHODZIŁ!

Scooter napisał jeszcze:
- Rozmawiałem również wczoraj z Usherem, oczywiście o karierze Justina co będzie i tak dalej. Gdy Justin będzie mógł pracować nastąpi nagrywanie płyty. W prawdzie piosenki są już nagrane, ale chcemy ewentualnie dopracować co nie coś.

Ta wiadomość była dla mnie szokiem. Wiedziałam, że będą wydawać płytę, ale, że piosenki są już gotowe?
OMG, nie mogę się doczekać!

- Ale, że jak? Kiedy premiera pierwszego singla? Premiera płyty? - odpisałam Scooterowi.

Nie mogłam tak tego zostawić. Skoro on pisze wszystko do mnie to powinnam już wszystko wiedzieć.

1 komentarz: