poniedziałek, 30 kwietnia 2012

rozdział 19.

Tamtego dnia, gdy pojawiła się ta plotka nie spałam całą noc. Modliłam się, aby wszystko było dobrze.
Chociaż nie wiedziałam czy to prawda. Prócz modlitwy ryczałam jak głupia. Poduszka była cała zalana.
Rano gdy musiałam iść do szkoły mama zauważyła, że coś jest nie tak, ale nie zapytała mnie o to.

W szkole nie reagowałam na nic, ale jakoś przeżyłam dopóki nie wróciłam do domu...

Gdy wracałam do domu zauważyłam przez okno, że ktoś w nim jest. To była mama.
- Pewnie zorientowała się o co chodzi. - pomyślałam.
Gdy weszłam do domu przywitałam się i automatycznie weszłam do pokoju.
Zauważyłam, że była tu mama, po poduszce.
- Pewnie ją ruszała. - powiedziałam.
Po 10 minutach mama weszła do mojego pokoju.

W tym samym czasie czytałam wiadomość od Scootera :
- Justin miał wypadek. Jest w śpiączce.
Moja twarz była zalana łzami. Mama wparowała nagle do pokoju :
- Co się stało? - zapytała.
Nie mogłam wydusić z siebie żadnego słowa.
- O co chodzi? - zapytała jeszcze raz.
- No... no... no bo... - nie mogłam odpowiedzieć.
- O co chodzi? Przecież nikomu nie powiem.
- Chodzi o Justina! Zadowolona? - odpyskowałam.
- A nie przejmuj się, bo on jest nierealny. - odpowiedziała.
- No własnie. Nie ma jak to zdołować jeszcze bardziej. Skąd wiesz, że jest nierealny? Jakoś inne dziewczyny chodziły na koncerty, mają z nim zdjęcia, mają jego autografy. Nie mów dopóki nie przekonasz. - powiedziałam co myślałam.
Mama wyszła. Do końca dnia nic się nie odzywała.

Teraz najważniejsze było życie Justina.

7 komentarzy:

  1. PISZ DALEJ KURDE. ! :DD. <3. podoba mi się .<3

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest zawaliste, zresztą jak wszystko co do tej pory napisałaś.! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie coś dłuższego! :)
    Nie za bardzo wiem o co chodzi. Bo tak prawdę powiedziawszy to nie rozumiem dlaczego rozdziały są tak krótkie. To powoduje, że nie mogę zorientować się w sytuacji.
    ~~@TheBiebsSwag1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz będzie coś dłuższego cały czas. tak sądzę :) dzięki za komentarz <3

      Usuń
  4. strasznie mi się podoba. :d pisz więceej. ;-D
    @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń